دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 - 23:38:15

راهنمای خرید کرم دور چشم

    

راهنمای خرید کرم دور چشم  

  


عوامل بسیاری همچون پیری ،خستگی ، استرس ،کمبود ویتامین و کم آبی باعث ایجاد چروک دور چشم می شود. امروزه پزشکان و محققان بر این باورند استفاده از کرم دور چشم برای خانم های بالای 30 سال امری ضروری است و تا حد زیادی چین وچروک های اطراف چشم را در این افراد کاهش می دهد. همچنین باید توجه داشت استفاده درست و مناسب از این کرم ها تاثیر بسزایی در سلامت و زیبایی پوست دارد،پس قبل از خرید کرم دور چشم به این نکته ها توجه داشته باشید :


1 .  حتما به مارک و برچسب وزارت بهداشت توجه کنید ،زیرا برند هایی که معروف و شناخته شده است و از سویی تاییدیه وزارت بهداشت را دارد ، مطمئنا قابل اعتماد تر و سالم تر است.

2 . کرم های دور چشم باید به صورت روزانه مصرف شود، زیرا استفاده نامنظم از آن تاثیر چندانی نخواهد داشت .

3 . همیشه به نحوه مصرف کرم ها دقت کنید . نحوه و مقدار مصرف این محصولات تاثیر مستقیمی روی پوست شما دارد. اگر مقدار مصرف بیش از حد مورد نظر باشد،ممکن است غده های ریز چربی در زیر پوست شما تشکیل شود.

4 . افرادی که پوستشان چرب است بهتر است از ژل های دور چشم حاوی AHA  استفاده کنند ، چون این ترکیبات اثر مرطوب کنندگی بیشتری را ایجاد می کنند.

5 . طریقه مصرف کرم دور چشم به این ترتیب است که پلک بالایی از داخل به خارج و پلک پایینی از خارج به داخل کشیده شود و از حرکت های مالشی و نا منظم خیلی استفاده نشود.

6 . برای خرید این کرم ها توجه کنید که کرم را متناسب با سن و نوع پوستتان انتخاب کنید . هرگز از کرم هایی که برای سنین بالاتر از شما مشخص شده است ، استفاده نکنید.

7 . بهترین زمان استفاده کرم دور چشم ، شب ها و زمان استراحت است اما استفاده از آن در صبح نیز مانعی ندارد .



نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: