سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 18:37:13

تاتو ابرو یا میکرو پیگمنتیشن


میکروپیگمنتیشن چیست؟

تفاوت میکروپیگمنتیشن و تاتو

در هاشورابرو، باید اصول اولیه میکروپیگمنتیشن را کاملاً دانست و آن را به نحو احسن انجام داد.کسی که هاشور ابرو انجام می دهد باید طراح قوی ای  باشد و ساختار و ویژگی های پوست و اصول طراحی چهره و ترکیب رنگ را به خوبی بداند.ما درابتدا برای مشتری ، ابرو تاتو شده را طراحی و آن را کاملاً قرینه می کنیم .سپس با مشاوره و نظر خود مشتری ابروی طراحی شده را تایید می کنیم.با بی حس کردن کامل ابرو (حدود 20 دقیقه) با قلم ظریف (هندپیس) سبک و آرگونومیک (که دارای صدای کم و لرزش بسیار کم و کاملاً بهداشتی است و توسط مهندسان آلمانی با تکنولوژی پیشرفته و با دقت بسیار قوی ساخته شده است.)آماده کار می شویم.این قلم قابلیت پزشکی دارد.به همین دلیل بعد از هاشور ابرو ، رشد ابرو چند برابر می شود و به طبیعی بودن کار ما بسیار کمک می کند.

 

تفاوت میکروپیگمنتیشن با تاتو در چیست؟

در روش میکروپیگمنتیشن ، با رعایت اصول بهداشتی و بدون خون ریزی و جراحت ، با قلم های ظریفی روی لایه اول پوست (درم)کار می شود که ماندگاری بالایی دارد ولی در تاتو ،پوست کاملاً پاره می شود و همراه با درد و خونریزی است . این (قلم)دارای مجوز بهداشت است.در این روش در جلسه اول،بعد از شستن 50 درصد تناژ رنگ روی ابرو کاهش می باید و با شکست  10 الی 15 روز ، پوست حالت اولیه خود را به دست می آورد و رنگ کم کم ظاهر می شود،پس جای نگرانی نیست.

 

از هاشور  ابرو چه انتظاری باید داشته باشیم؟

کسانی که ابروی بسیار پر رنگ و کادری دوست دارند(این ابرو صورت را بسیار مصنوعی می کند)نباید هیچ گاه هاشور ابرو انجام بدهند،چون درهاشور ابرو با یک کارتریج شماره پایین و ظریف،خطوط مورب به شکل رویش ابرو در لابه لای ابرو شما طراحی می شود که کاملاً طبیعی است و این نیز بستگی به کسی که این کار را انجام می دهد، دارد.چون دست قوی و طراحی زیبا باعث زیباشدن کار می شود.مدرس ابرو در مدل دادن و قرینه کردن ابرو تمام سعی خود را می کند تا کاری بسیار طبیعی و زیبا و هم شکل دربیاور. این را می دانیم که زییایی چشمان شما را ابروهای زیبا و کاملاً قرینه نشان می دهد. بعضی از خانم ها از آرایش دائم،یک آرایش پر رنگ و کاملاً عربی انتظار دارند ولی طبیعی نیست و صورت را مصنوعی نشان می دهد.هر چیز کادر داری در چهره شما باعث می شود سن شما را کمی بیشتر نشان دهد.بعد از ابرو، زیبایی لب و کمی رنگ دار و برجسته بودن آن چهره شما را چندین برابر جذاب و زیبا می کند،چون در دو فاصله جدا از هم هستند.گاهی  اوقات خانم ها از لب نازک وکوچکی که دارند،گله مند و از تزریق ژل و چربی و عوارض بعد از آن نیز هراسان هستند.پس بهتر است کار برجسته نشان دادن لب را پیگیر شوند و در صورت تمایل آن را انجام دهند.در حاشیه بعضی لب ها،بی رنگی و کمرنگی حس می کنیم که با خطوط هاشوری که در دور لب کار می شود، رنگ را در کل لب وارد می کنیم. اکثر خانم های ایرانی دارای چشم های زیبایی هستند که آرایش،زیبایی شان را چندین برابر می کند ولی گاهی اوقات دارای مژه های کم رنگ (طوسی) و کمی تو خالی هستند که در حال حاضر می توانند با انجام دادن هاشور مژه در بالا و پایین،آن را فوق العاده زیباتر کنند.                                                                                                 

امیدوارم با این توضیحات شناخت بیشتری راجع به این کار پیدا کرده باشید.یک پیگمنتر (تاتو کار)قوی و موفق در کار خود در ابتدا باید طراح و قرینه ساز قوی ای باشد و اندازه و فاصله های اجزای صورت مثل اندازه تاج تا بینی، اندازه تاج تا آرک ابرو و اندازه آرک تا دم ابرو را بداند.البته اندازه در صورت های مختلف متفاوت است.متاسفانه بعضی خانم ها از هاشور ابرو انتظار دیگری دارند.هاشور،سایه کمرنگ و مویی ای است که به شکل رویش مو در ابرو کار می شود.هاشور، یک روش کاملاً طبیعی و به سبک اروپایی است. توجه داشته باشید که در طول 4 تا 6 هفته اول رنگ ها تا رسیدن به حالت ثابت کمی محو تر خواهد شد که این امر عادی است،چرا که اپیدرم (سطحی ترین لایه پوست) تجدید می شود و رنگ دانه های موجود در این لایه محو خواهند شد و رنگ های قابل رؤیت در لایه میانی پوست باقی خواهند ماند.توجه داشته باشید که کاتریج ها استریل است و فقط برای یک نفر و در یک نوبت استفاده می شود. امروزه ثابت شده است که عملکرد میکروپیگمنتیشن سبب رضایت جسمی و روانی بیمار شده است ،به عنوان مثال ; ترمیم اسکار یا بازسازی سینه ها.

 

مشاوره میکروپیگمنتیشن و هاشور ابرو 09391794999

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (6)

خیلی خوبه، فقط اجازه اجازه روبدید
ملیحه عزیزم ما فقط خدماتمون رو در تهران ارائه میدیم و متاسفانه جایی رو در مشهد سراغ ندارم
با سلام و تشکر فراوان میخواستم بدونم در مشهد هم کلاس اموزشی دارید یا جایی که این خدمات رو ارایه بدن ممنون میشم جواب بدید
تبسم عزیز ممنون
عاشق کاراتون شدم.هاشور ابرو به این قشنگی ندیده بودم.رنگ ها هم خوبه
توضیحات کامل بود ممنون

نظرات دیگر (1)

اون موقع كه دنبال آرايشگاه برای عروسيم بودم.مشاوره رژلب آرايشگاه خانومی رو به من معرفی كردن.رفتم آلبوماشون و ديدم خيلي قشنگ بود حيف كه با بودجه من جور درنمييومد.
بدنبود.
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: