دوشنبه 16 شهریور 1394 - 00:27:58

انواع کاشت ناخن


همانطور که همه ما میدانیم کاشت ناخن در سالهای اخیر بسیار پرطرفدار  شده است و  به همین دلیل توجه بیشتری را از طرف خانمهای آرایشگر میطلبد.
عمل کاشت ناخن در جهت زیبا تر جلوه دادن ناخن و در نهایت دست و پا انجام میشود پس مستلزم زیبایی،دوام،ظرافت و البته بهداشت است.
تمامی ما انسانها به سلامت بدن خود اهمیت میدهیم و ناخن هم یکی از نقاط ظاهری بدن ما به شمار می آید پس توجه به سلامت آن و مراقبت از آن وظیفه ماست.
اولین نکته ای که  در کاشت ناخن باید در نظر بگیریم استفاده از مواد کاشت ناخن و روشهایی است که کمترین آسیب را به صدف ناخن وارد کند.
استفاده مکرر از ضدقارچ و اکتفا نکردن به ضدقارچ محدود داخل پرایمر میتواند بهداشت ناخن را تضمین کند،چرا که زیر ناخن کاشت شده فضا برای رشد قارچ ها محیا است.
سوهان کشی درست و استفاده از سوهان های بسیار نرم روی صدف طبیعی ناخن در مراحل اولیه کاشت از نکات بسیار مهمی است که یک ناخن کار حرفه ای هنگام کاشت ناخن باید رعایت کند.
ریشه گیری صحیح ناخن با سوهان مخصوص بسیار مهم است چون رشد ناخن سبب بالا آمدن ناخن کاشت شده و اگر از ریشه هوابگیرد کاشت تا رسیدن به مرحله ترمیم برای فرد بسیار دردناک است.
انواع کاشت ناخن:

کاشت ناخن پودر،کاشت ناخن ژل،کاشت ناخن میکس،کاشت ناخن قالبی،کاشت ناخن فرمر،کاشت ناخن آکواریوم،کاشت ناخن مرمریت،کاشت ناخن دیپینگ،کاشت ناخن گریم(کاشت ناخن گریم ساده،کاشت ناخن گریم استیندگلس،کاشت ناخن گریم بیبی بومر،کاشت ناخن گریم باتور،کاشت ناخن گریم نئون،کاشت ناخن گریم موزاییکی و...)

کاشت ناخن گریم با دیزاین آینه ای

کاشت ناخن گریم با فرنچ موزاییکی

 

کاشت ناخن گریم:
کاشت گریم اخیرا از کشورهای اروپایی وارد ایران شده و جدیدترین مدل کاشت ناخن هست و هر ناخن کار حرفه ای باید به تمامی مباحث آن تسلط داشته باشد.
کاشت گریم برای درمان ظاهری ناخنهایی با صدف کوتاه،پهن و ناخن های نا متناسب و دارای ظاهری نه چندان زیبا استفاده میشود
البته کاشت گریم میتواند برای تمامی ناخنها استفاده شود اما به دلیل کاور مناسبی که روی ناخنهای زیری میکشد ناخنهای کوتاه و پهن را بسیار زیبا نشان میدهد و کشیدگی دست و ناخن بعد از انجام کاشت مشهود است.
کاشت گریم بسیار مبحث گسترده و متنوعی است که تمامی زوایا و مدلهای آن در کلاسهای آموزشی کاشت ناخن  نیکان بررسی و آموزش داده میشود.
آکادمی نیکان برگزار کننده کلاسهای گروهی و تک نفره کاشت ناخن در تمامی سطوح میباشد.
برای شرکت در کلاس ١٨ شهریور و کلاسهای بعدی با شماره ٠٩١٢٦٤٧٢٣١٤ تماس بگیرید.
با تشکر
غزل مدرس کاشت ناخن و دیزاین ناخن آکادمی نیکان

جمع آوری  شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: