شنبه 07 مهر 1397 - 15:00:06

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی

آموزش چسباندن مژه مصنوعی

نحوه گذاشتن مژه مصنوعی

 

ترفند های آسان  برای گذاشتن مژه مصنوعی


داشتن مژه بلند یک ویژگی خوب به حساب میاید و باعث میشود چشمایتان را بزرگتر و درشت تر نشان داده شود و به زیبایی نگاه شما می افزاید. همه خانم ها دوست دارند که مژه های پر و بلندی داشته باشند و با استفاده از ریمل ها، اکستنشن مژه و مژه مصنوعی، چشم و مژه را جذاب تر می کنند.

 

 چرا مژه مصنوعی میگذاریم؟

مژه  مصنوعی برای مراسم هایی مثل مهمانی و عروسی انتخاب خوبی است. میتوانید از مواد مختلف مثل موی سمور، موی پلاستیکی یا حتی موی طبیعی انسان استفاده کنید. همچنین گذاشتن مژه باعث تقویت مژه های اصلی هم میشود، چون از زدن ریمل خلاص میشویم. گذاشتن مژه  مصنوعی شاید به نظر سخت بیاد ولی با تمرین راحت تر میشود. حتی از زدن ریمل هم راحت تر است. اگر شما یک فرد تازه کارید این مقاله از سایت آرایشی رژلب، کمک زیادی به راحتی کار شما میکند: 

 

 لوازم مورد نیاز گذاشتن مژه مصنوعی

فرمژه

ریمل

خط چشم

قیچی

موچین

چسب مژه مصنوعی

مژه مصنوعی

 

 آموزش گذاشتن مژه مصنوعی مرحله به مرحله

 

 فر مژه و ریمل بزنید

چون مژه های ما به سمت پایین است نزدن فرمژه باعث میشود مژه مصنوعی و طبیعی از هم جدا و معلوم باشند پس فرمژه میزنیم که سر مژه ها به سمت بالا برود. بعد کمی ریمل به مژه ها میزنیم صبر میکنیم تا ریمل روی مژه ها خشک شود و سراغ مرحله بعدی میریم. 

 

آموزش تصویر گذاشتن مژه مصنوعی

 تنظیم مژه های مصنوعی 

با یک موچین مژه ها را از بسته خارج کنید ، مژه مصنوعی باید اندازه پلک و چشم ما باشند. روی چشم قرار دهید و اندازه بزنید. سپس قسمت اضافی رو از گوشه خارجی مژه قیچی کنید.

 

 

روش نصب مژه مصنوعی روی چشم

گذاشتن مژه مصنوعی


چسب را به نوار مژه بزنید، لازم به زدن چسب زیاد نیست، 10 ثانیه صبر کنید تا چسب کمی حالت خشکی بگیرد میتوانید کمی آن را تکان دهید تا خشک شود سپس با دقت آن را روی پلک نزدیک مژه های اصلی قرار دهید.
اول گوشه داخلی را بگذارید سپس بقیه قسمت ها را بچسبانید. گوشه های مژه را آرام با انگشت فشار دهید تا بچسبند. 

 

مراحل نصب مژه مصنوعی

 

 با یک ریمل کار را تمام کنید

برای داشتن مژه طبیعی تر کمی‌ ریمل به مژه ها میزنیم‌. حتی میتوانیم برای‌ پر نشان‌ دادن مژه ها داخل پلک را مداد سیاه بکشیم.

نکته مهم در گذاشتن مژه این است که حتما خط‌ منحنی مژه ها را حفظ‌ کنید چون منحنی نبودن مژه ها حالت بدی به چشم ها میدهد. همچنین هنگام گذاشتن مژه، آنها را  در یک سطح صاف قرار بدید.

برای برداشتن مژه ها میتوانید وازلین یا روغن نارگیل استفاده کنید. کمی به انگشتانتان بزنید و نم نم روی مژه ها بکشید سپس با آب گرم و شامپو بچه،  مژه هایتان را بشویید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: