چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 21:09:42

معرفی محصول لاک

شاید بتوان گفت لاک ها یکی از زیباترین و متنوع ترین محصولات آرایشی می باشند که جلوه خاصی به دستها و ناخن های یک خانم می دهند، در قدیم تنوع لاک ها محدود به رنگ های آنها می شد ولی امروزه لاک ها در کیفیت و جنس و رنگ آن و موارد دیگر با یکدیگر تفاوت دارند،  مثلا لاک ها می توانند ساده یا مخملی، شب نما، آبرنگی و ... باشند؛ البته در انتخاب لاک ها مواردی مانند مارک، قیمت، غلظت، قلم موی لاک، زمان خشک شدن، مقاوم بودن و غیره نیز مورد توجه قرار می گیرد. در زیر به معرفی دو محصول از دو برند مختلف پرداخته ایم.

برند زویا و تنوع رنگ های آن:

کمپانی آرت اف بیوتی (Art of Beauty) در سال 1986 توسط زویا و مایکل ریزس (Zoya and Michael Reyzis) تاسیس شد .

محصولات زویا امروزه در بالاترین سطح کفیت در حال عرضه است.

لاک زویا فاقد هرگونه مواد سمی برای سلامتی مادران باردار می باشد و در حال حاضر زویا به عنوان بهترین و سالم ترین لاک و همچنین لاک پاک کن زویا به عنوان بهترین پاک کننده لاک در دنیا بسیاری از جوایز را به خود اختصاص داده است . این لاک فاقد فرمالدئید، تولوئن، کافور، انواع رزین های فرمالین، دی بوتیل فتالات می باشد که در زیر عوارض استفاده از این مواد توضیح داده شده است:

تولوئن از هیدرو کربن های آروماتیک است که به عنوان حلال در لاک ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده شیمیای که از مشتقات نفتی است، سرطان زا می باشد.

برخورد با تولوئن در طولانی مدت سبب اثرات منفی بر روی مخچه و در نتیجه لرزش اندام می گردد. از دیگر عوارض این ماده می توان به اختلال در تکامل جنین حین بارداری اشاره کرد.

فتالات ها گروهی از مواد صنعتی هستند که در سال 1930 اختراع شدند و امروزه در صنایع بسیاری کاربرد دارند. از معروف ترین آنها، دی بوتیل فتالات است که باعث انعطاف پذیری لاک ها و جلوگیری از لب پر شدن آنها می شود. این ماده به عنوان یک عامل سرطان زا و علت احتمالی جوش های آلرژی و اگزما شناخته می شود که البته بسیاری از کشورها استفاده از آن را ممنوع کرده اند.

فرمالدئید یک ماده بی رنگ و بسیار سمی می باشد که باعث آزار چشمها و پوشش مخاطی، ریزش اشک ، سردرد، سوزش گلو، اشکال در تنفس، مشکلات پوستی، افزایش اسیدیته خون، تنفس کم عمق و سریع، کاهش دمای بدن،  تحریک پوستی می شود. این ماده سرطان زا نیز می تواند باشد. این ماده یکی از مواد شیمیایی است که در فرمول بیشتر لاک ها به عنوان نگه دارنده و رنگ دانه به کار می رود .

کافور از دیگر مواد بحث برانگیز لاک ها، آلرژی زا است. تماس طولانی مدت با این مواد باعث مسمومیت مزمن، سنگ کلیه ، ریزش و سفیدی مو، سرخی و تورم چین ناخن، دردناکی و تورم نوک انگشتان ،افسردگی و .... می شود.

 

لاک ترک ناخن Elite محصول 2014 فرانسه:

لاک ترک ناخن الیت یکی از جدیدترین انواع لاک ها است که بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است،با استفاده از لاک ترک ناخن الیت می توانید طرحهای زیبایی در کمترین زمان بر روی ناخن های خود بزنید.

لاک ترک ناخن الیت به مدت 7 روز روی ناخن می ماند، بی آنکه شفافیت و جلوه اصلی خود را از دست دهد و آثاری از ترک و پوسته پوسته شدن نشان نمی دهد.

این محصول جز محبوب ترین لاک های ترک 2014 زنان برگزیده شده است.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: