چهارشنبه 07 مرداد 1394 - 09:37:40

چگونه موهای صاف را هایلایت کنیم؟

هایلایت مو از آرایشگاه عروس شرقی

بهترین کار برای ایجاد تنوع و تغییر در چهره هر خانمی ،تغییر رنگ مو است.البته میزان تاثیرگذاری این تغییر بستگی به انتخاب درست رنگ مو و انتخاب صحیح انواع تکنیک های رنگ مو دارد.
انواع تکنیک ها ی اجرای رنگ و مش مثل مش سوزنی،مش فویلی،هایلایت مو،لولایت مو ،مش بالیاژ،رنگ مو آمبره،رنگ مو سامبره،رنگ مو کالر ملتینگ،و....
و انواع رنگ مو ها که آنها را در سه دسته رنگ مو گرم ،رنگ مو سرد،و رنگ موهای فانتزی تقسیم بندی می کنیم.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که موهای صاف و لختی دارید هایلایت کردن موهایتان یک روش بسیار مناسب برای زیبا تر ساختن موهای شماست. زیرا دسته های موی شما صاف و به احتمال زیاد نرم بوده و احتمال خطا در رنگ کردن موهای شما کمتر است.
پس برای داشتن هایلایت مو زیبا، متن زیر را بخوانید تا نکاتی راجع به هایلایت مو فراگرفته و بتوانید استفاده کنید.اگر می خواهید هایلایت تان طبیعی به نظر برسد، تنها 2 تا 3 درجه نسبت به رنگ موها وپوستتان روشن تر بودن آن را انتخاب کنید. چرا که اگر رنگ روشن تری انتخاب کنید، ظاهرتان غیر طبیعی می شود.

مراحل انجام هایلایت مو

موها را شانه کنید.
قبل از شروع هایلایت حتما موها را شانه کنید و اطمینان حاصل یابید که شانه شما در بین همه موها میرود. دلیل این کار این است که ما می خواهیم اگر در بین موها گره وجود داشت، آن را از بین ببریم. زیرا اگر در انجام هایلایت در بین موها گره وجود داشته باشد باعث غیر طبیعی و نامرتب به نظر رسیدن رنگ موها می شود. که این به خصوص در موهای صاف بیشتر خود را نشان می دهد.
لایه های مو را تقسیم بندی کنید.
روی موها باید تقسیم بندی دسته ای صورت گیرد، بنابراین چند دسته مو (به خصوص در نزدیکی صورت و روی تاج سرتان) در بالا و پایین سر و زیر موها انتخاب کنید. این کار باعث می شود که موها حالت گرفته و رنگ آن ها طبیعی به نظر برسد. در این صورت اگر تمام دسته های مو هم اندازه باشند موها به شکل راه راه می شود که ما نمی خواهیم به این شکل در بیاید. برای این منظور از یک رنگ موی دلخواه و لوازم مناسب آن استفاده کنید.
استفاده از تونر
اگر بعد از این که رنگ مو را انجام دادید، از تونر استفاده کنید هایلایت ها را ازبه صورت سایه روشن، محو و یا کمرنگ و پررنگ می کند که این به خصوص در موهای صاف اهمیت زیادی دارد زیرا موهای صاف بیشتر خطوط روی خود را نشان می دهند.
از طرفی چون در موهای صاف معمولا حجم زیادی وجود ندارد، ممکن است رنگ موهای شما خیلی صاف و در یک خط دیده شود که برای جلوگیری از این حالت از تونر های مناسب باید استفاده شود.

برای مشاهده ویدئو آموزش هایلایت مو اینجا کلیک کنید

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: