چهارشنبه 07 مرداد 1394 - 09:54:44

چگونه موهای فر را هایلایت کنیم؟

هایلایت مو

یکی از انواع موهایی که رنگ مو و هایلایت آن دشوار است، موهای فر است.زیرا حالت طبیعی موها باعث می شود تا نتوان به خوبی آن ها را رنگ و یا هایلایت کرد و حتی ممکن است یک قسمت رنگ شده و قسمت دیگر نشود. اما، درست است هایلایت موهای فر دشوار است ولی غیر ممکن نیست. بلکه برعکس، اگر اطلاعات درستی داشته باشید این کار کاملا انجام پذیر بوده و به خصوص روی موهای حالت دار شما بسیار زیبا می گردد.

به نکات زیر توجه کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن هایلایت مو زیبا که به خوبی به موهای شما می آید و فرهای شما را جذاب تر می کند، داشته باشید.
قبل از شروع هابلایت ،موها را ببافید.
پیدا کردن مکان هایلایت در هایلایت موهای فر اهمیت بسیاری دارد، زیرا هدف هایلایت مناطقی است که براق تر بوده و نور بیشتری را جذب خود می کنند که پیدا کردن این مناطق براق برای موهایی که پر پشت و وز باشند کار سخت تری نیز هست. همچنین اینکه دسته ای از مو که روی آن هایلایت انجام می شود باید قطر مناسب داشته باشد نیز دارای اهمیت است زیرا اگر موها قطر کمی داشته باشند در بین موهای فر و حالت دار دیگر گم می شوند. پس یکی از ترفندهای بدست آوردن نقاط مناسب هایلایت مو، بافت مو است.
موهای خشک را به چند دسته تقسیم کرده و آن ها را در 4 یا 5 گیس با سایز متوسط ببافید. دقت کنید که اگر تعداد بافت موها بیشتر باشد، مقدار هایلایت مو که به دست می آورید نیز بیشتر است. از وسایل مناسب رنگ  مو و هایلایت مو استفاده کرده و فقط بالای هر گیس را رنگ کنید و به قسمت پایینی آن کاری نداشته باشید. در این صورت شما در موهای خود تکه هایی از رنگ خواهید داشت که به صورت طبیعی در بین موهای شما پخش شده اند و دقیقا در نقاطی که از همه بیشتر نور خورشید به آن می خورد نیز هایلایت مو زیبایی به وجود آمده است.
بعد از انجام هایلایت از گلس مو استفاده کنید.
وز کردن موها ممکن است باعث شود که موهای شما به خوبی رنگ نگیرند، پس برای مقابله با آن دقیقا پس از رنگ کردن موها  از گلس استفاده کنید. این کار منجر به این می شود که موها براق تر شده و منافذ پوستی آن بسته شود، همچنین از وز شدن موها نیز جلوگیری می کند. این کار به موهای شما هایلایت های زیبا و براقی میدهد.
در انتخاب و استفاده از شامپو پس از هایلایت مو دقت کنید.
 موهای فر به خصوص اگر رنگ شده باشند، نیاز به آبرسانی بالایی دارند. از طرفی شستن هر روزه موها با شامپو چربی های پوست سر را از بین برده و هایلایت مو را کمرنگ می کنند. به همین دلیل سعی کنید که در هفته 2 تا 3 بار موهایتان را با شامپو بشویید و از شامپوی آبرسان و مناسب موهای رنگ شده استفاده کنید. از نرم کننده هم نهایتا 2 بار در هفته استفاده کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

برای آموزش ویدئو های رنگ مو و کوتاهی مو اینجا کلیک کنید

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 09 مرداد 1394 - 16:33:25
خیلی قشنگه کاراتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: