چهارشنبه 07 مرداد 1394 - 14:48:04

مناسب ترین آرایش چشم برای مهمانی ها


آرایش چشم


همانطور که می دانید بعضی از مهمانی ها و مراسم نیازمند ظاهر جذاب تری هستند. همه ما در زندگی خود چنین مراسمی داشته ایم و یا خواهیم داشت، پس باید یک آرایش متفاوت و زیبا برای آن پیدا کنیم. برای این مهمانی ها همه جزئیات آرایشی باید رعایت شده و ما به بهترین شکل ممکن به نظر برسیم. پس باید آرایشی را انتخاب کنیم که مناسب ظاهر ما بوده و ظاهری با وقار و در عین حال زیبا به ما بدهد.
در این مقاله یک آرایش چشم آورده شده است، که طراحی دقیقی داشته و در عین پیچیدگی بسیار زیباست.
1. چنین آرایش چشمی نیاز به یک زیر سازی قوی دارد، به این معنی که اول از همه چیز باید پوست خود را به خوبی گریم کنید. پیشنهاد می شود که از تکنیک های سایه زدن و گریم به گونه ای استفاده کنید که زیبایی های چهره شما برجسته تر شده و نقص های آن کمرنگ شود. برای این کار باید از کرم روشن برای برجسته کردن نقاطی که می خواهید و از کرم برنزه در کمرنگ کردن نقوص صورت استفاده کنید. همچنین می توانید از کانسیلر استفاده کنید ولی دقت داشته باشید که بعد از انجام همه این کارها حتما روی صورت خود پنکک بزنید تا آرایشتان تثبیت شود.

آرایش چشم مرحله 1 تا 3


2. پس از اینکه از زیرسازی صورت خود مطمئن شدید، به سراغ ابروها رفته و آن ها را حالت دهید. انجام این کار نیز ساده است، به این گونه که با مداد ابروی دلخواهتان را روی خط ابرو کشیده و سپس آن را با مداد و یا سایه پررنگ کنید. برای برجسته کردن ابرو هم می توانید زیر و روی آن را گریم کنید.برای کامل تر نشان دادن آرایش چشم ،ابروها از اهمیت زیادی برخوردارند.
3. سپس اگر فراموش کرده اید، روی پلک ها را کرم بزنید و بعد از آن سایه قهوه ای کمرنگی روی پلک بزنید. برای این که نتیجه حاصله تمیز باشد می توانید از یک تکه چسب نواری در زیر مژه های پایینی خود استفاده کنید.تا آرایش چشم شما تمیز باشد.
4. در این قسمت از آرایش چشم باید انتهای پلک خود سایه دودی به شکل v   زده و از سایه چشم به رنگ های قهوه ای و مشکی استفاده کنید.

آرایش چشم مرحله 4 تا6


5. سپس پلک را با سایه چشم  نقره ای براق بپوشانید. در قسمت داخلی چشم نیز از همان سایه استفاده کنید تا چشم ها درشت تر به نظر برسند.
6. سپس چسبی که برای بالا بردن دقت کار زده بودید را از زیر مژه بکنید.
7. خط سایه را دنبال کرده و خط چشمی در همان راستا و به شکل دنباله دار بکشید.
8. برای خط مژه پایینی هم خط چشم بکشید
9. در مرحله آخر آرایش چشم نیز مژه های مصنوعی خود را قرار داده و یا از ریمل و فر مژه استفاده کنید.

نکاتی که در آرایش چشم هر فردی باید رعایت کند.

*مدل خط چشم تاثیر زیادی در تکمیل زیبایی آرایش چشم شما دارد ،پس هر فرد باید متناسب با فرم چشم خودش میزان پهنا و امتداد خط چشم را تعیین کند.

*انتخاب مژه مصنوعی هم در تکمیل آرایش چشم تاثیر زیادی دارد انتخاب یک مژه مصنوعی بسیار بلند و پر الزاما به زیبایی چشم شما نمی افزاید حتی ممکن است چشم شما را ریزتر نشان دهد.حتی شما می توانید با توجه به فرم چشمتان مژه مصنوعی را را قیچی کنید تا کوتاه شود و فقط در گوشه خارجی چشم مژه مصنوعی را بچسبانید.

*اگر دوست دارید آرایش شما چشمانتان را درشت تر نشان دهد به جای استفاده از مداد چشم مشکی داخل چشم از مداد سفید برای داخل چشم استفاده کنید و خط چشم و سایه چشم مورد نظر را زیر چشم کار کنید.

 

 

آرایش چشم مرحله 7 تا 9

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

برای مشاهده ویدئوهای آموزشی آرایش چشم و گریم کلیک کنید

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 20 مرداد 1394 - 10:35:44
خوب بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: