شنبه 10 مرداد 1394 - 10:02:34

پاهایی زیباتر با آرایش


چگونه با استفاده از آرایش پاهایی زیباتر داشته باشیم

 


شاید یکی از بزرگترین مشکلات پوشیدن لباس های کوتاه چه در تابستان و چه در زمستان نازیبا بودن پاهاست.  پاهایی که لکه های قرمز و یا پوست خشک دارد به دلایل زیادی موجبات ناراحتی افراد را فراهم می کند. زیرا همیشه نمی خواهیم که با لباس های خود جوراب و یا ساپورت بپوشیم.
شاید درک این مساله برای بسیاری از افراد ساده نباشد ولی نگرانی داشتن پاهایی زیبا یکی از معضلاتی است که همه خانم ها با آن درگیر هستند. در این مقاله سعی بر ای است که با چند روش ساده ولی سریع پاهایی زیبا و جذاب داشته باشید.
پوست پای خود را لایه برداری کنید
همیشه قبل از یک مهمانی برای یک حمام طولانی وقت کافی وجود ندارد، اما اگر به اندازه کافی وقت و حوصله دارید، از نمک به عنوان یک لایه بردار استفاده کنید. ممکن است این کار خلاف معمول به نظر برسد زیرا تا جایی که همه ما می دانیم سابیدن نمک در یک نقطه باعث جذب رطوبت و خشکی آن محل می شود ولی از بین بردن این پوست خشک و گاها مرده برای داشتن پاهایی زیبا ضروری است. استفاده از نمک به پوست ظاهری بدون لکه داده و حتی آن را آماده برنزه کردن نیز می کند. بنابراین در صورتی که تمایل دارید پوست خود را برنزه کنید، لایه برداری با نمک را از 2 ساعت قبل انجام دهید.
نحوه برنزه کردن پاها
استفاده از کرم برنزه می تواند به زیبا شدن پوست پاها کمک کند. برای این کار می توانید از ژل برنزه ای که در آن اسید هیالورونیک که پوست را به سرعت تیره می کند استفاده کنید. همچنین می توانید برای داشتن پوستی شفاف تر این کرم برنزه را به همراه کمی مرطوب کننده استفاده کنید. برای این کار کمی کرم برنزه را به منطقه ای که می خواهید مالیده و سپس با استفاده از کمی کرم مرطوب کننده رنگ برنزه را در همه جای پوست یکسان کنید. چند دقیقه صبر کنید تا کرم ها خشک شده و به رنگ مورد نظر در بیایند. در صورتی که می خواهید رنگ پوست تیره تر شود، این کار را دوباره تکرار کنید. پس از اینکه تمام بدن را برنزه کردید، می توانید به سراغ پاهای خود بروید. اگر پوست پاهای شما خشک است، ابتدا با مرطوب کننده همه جای آن و به خصوص روی زانو را مرطوب کرده و سپس مراحل فوق را انجام دهید.
نگران مدت خشک شدن کرم نباشید زیرا خشک شدن آن سریع است.
از کرم بدن استفاده کنید
قبل از استفاده از کرم و به خصوص قبل از پوشیدن هر لباسی از ژل بدن استفاده کنید. راهنمای  محصولات برنزه خود را حتما بخوانید زیرا در آن ها در مورد روش های کاهش التهاب پس از مرطوب شدن پوست در زیر آفتاب نوشته و به شما در داشتن پوستی که تمام سطح آن یکرنگ است کمک می کند. به این کار مانند استفاده از زیر سازی قبل از آرایش نگاه کنید. حتی اگر پوست خود را برنزه نکرده اید و تصمیم به این کار هم ندارید روش های فوق را امتحان کنید تا با نتایج بی نظیری روبرو شوید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: