چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 10:24:45

آرایش چشم عربی


سال هاست که آرایش چشم عربی طرفداران خود را داشته و خانم ها از این آرایش در مراسم عروسی و هر مهمانی رسمی دیگری استفاده می کنند. در این مقاله راهنمای قدم به قدم چگونگی انجام آرایش چشم عربی آورده شده است.
چگونه آرایش چشم عربی بکشیم
بعضی از افراد فکر می کنند که آرایش چشم عربی تنها برای لباس های تیره و یا روشن مناسب است اما همان طور که می دانید مد و سلایق مردم هر روز در حال تغییر است. پس شما می توانید از این آرایش همراه با لباس های قرمز، سبز هر رنگ دیگری نیز استفاده کنید.
1. سایه روشن
مرحله اول هر آرایش چشم دودی ای به کار بردن سایه در آرایش است. پس کافیست با استفاده از سایه خود روی پلک و گوشه داخلی چشم، در بالا و پایین چشم سایه زده و آن را کمی پخش کنید.
2. سایه متوسط در قسمت داخلی چشم
در مرحله دوم باید سایه خود را روی همه پلک بالایی کشیده و  آن را با سایه قبلی که کشیده بودید به خوبی مخلوط کنید تا با یک آرایش یک دست به چهره ای زیباتر دست یابید. سپس سایه را کمی به سمت بالا و خارج چشم ببرید.
3. رنگ تیره تری اضافه کنید
حال وقت آن است تا تیره ترین رنگی که می خواهید استفاده کنید را بزنید. از قسمت خارجی چشم شروع کرده و به صورت C   مانند ازخارج به داخل سایه بزنید. این کار را تا روی خط رویش مژه انجام دهید تا آرایش شما یکدست شود. تیره ترین قسمت همیشه باید در بالای چشم و قسمت خارجی آن باشد. دقت کنید که سایه خود را خیلی داخل و چشم نیاورید. کمی از سایه تیره را به زیر چشم و پلک پایینی بزنید.
4. حال همه سایه ها را با هم ترکیب کنید
حال وقت آن است که همه سایه ها را با هم ترکیب کنید. برای این کار ابتدا فرچه آرایشی سایه خود را کاملا تمیز کرده و سپس به صورت عقب و جلو روی چشم حرکت کرده و رنگ سایه ها را با هم مخلوط کنید.
5. خط چشم
مرحله آخر سایه چشم عربی کشیدن خط چشم است. اگر می خواهد آرایش چشم گربه ای را امتحان کنید، باید خط چشم خود را از گوشه داخلی چشم و روی خط مژه به سمت خارج چشم و انتهای ابروهایتان بیاورید. خط چشم خود را به گونه ای بکشید که قبل از به اتمام رسیدن سایه تمام شده و با سایه شما هماهنگ باشد.
تصاویری از آرایش چشم عربی

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

فیلم آموزش آرایش عربی


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

خوب بود لطفا یک مارک سایه خوب معرفی کنید
سه شنبه 20 مرداد 1394 - 10:25:26
چقدر خوب
ممنونم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: