جمعه 06 شهریور 1394 - 11:38:51

اشتباهات رایج در رنگ کردن موها

 



همه می توانند صرف نظر از چهره و رنگ پوست بهترین رنگ موی ممکن را داشته باشند. اگر به دنبال تغییر هستید و به دلایلی مثل این که رنگ موهای تان زود کمرنگ شده و یا زیبایی خود را از دست داده می خواهید رنگ موهای خود را تغییر دهید و نمی خواهید دوباره در رنگ کردن موها دچار اشتباه شوید، مقاله زیر برای شماست. در این مقاله به بررسی نکاتی پرداخته ایم که با کمک آن ها بتوان رنگ موی مناسب هر چهره را انتخاب کرد و از سایر اشتباهات رایج در رنگ کردن موها جلوگیری به عمل آورد.
آمادگی برای تغییر
رنگ کردن موها امتحان کردن فرصت های زیادی را به وجود می آورد. حتی اگر با یک بار رفتن به سسالن های زیبایی نخواهید تغییرات چشمگیر در چهره خود ایجاد کنید، می توانید با تغییرات کوچک نیز خود را به زیبایی بیارایید تا با استفاده از این تغییرات کوچک حسس تازگی و شادابی به چهره شما بازگردد. به طور مثال می توانید هایلایت هایی در موهای خود ایجاد کنید که تفاوت کمی با رنگ اصلی موهای داشته و تنها با سایه روشن نشان دادن موهای شما، آن ها را زیباتر نشان دهد. یا می توانید موهای اطراف صورت تان را به رنگی در آورید که کمی از رنگ اصلی موهای شما کمرنگ تر بوده و با این کار چهره خود را باز تر نشان دهید. پس این بار که به یک سالن زیبایی مراجعه می کنید با آرایشگر خود در مورد به وجود آوردن تغییرات کوچک روی رنگ موهای تان مشورت کنید.
درخشش موها را فراموش نکنید
برای براق تر نشان دادن موها از رنگ موهایی استفاده کنید که علاوه بر رنگ کردن سطح مو، آن ها را براق نیز می کنند. این روش باعث می شود که تا وقتی که دوباره بخواهید به سالن های آرایشی مراجعه کنید تا رنگ موی خود را تمدید کنید، موهایی درخشان و زیبا داشته باشید.
استفاده از محصولات نامناسب
وقتی که افراد مو های خود را رنگ می کنند برای زیبا ماندن آن رنگ باید از محصولاتی که مخصوص موهای رنگ شده است استفاده کنند. این به این معنی است که اگر نمی خواهید رنگ مو هایتان کمرنگ شده و یا کدر شوند باید از شامپو های مناسب و کاندیشنر هایی استفاده کنید که مخصوص مو های رنگ شده تولید شده اند. همچنین محصولات آرایشی مو نیز می توانند به گونه ای انتخاب شوند که در ماندگاری رنگ مو ها کمک کنند. محصولات آرایشی مو در دو دسته تقسیم بندی می شوند. دسته اول محولاتی هستند که رنگ مو ها را براق و تازه نگه می دارند. دسته دوم نیز محصولاتی هستند که بیشتر رایج بوده و کمک می کنند تا مو ها با گذشت زمان تغییر رنگ نداده و یا کمرنگ و بی روح نشوند. استفاده از این د محصول مانند بیمه کردن موهای رنگ شده است.
انتخاب مدل کوتاهی و یا رنگ موی غلط
وقتی که موها را کوتاه و رنگ می کنید می بایست هارمونی بین این دو را حفظ کنید. به طور مثال اگر می خواهید رنگ موی شما بهتر نشان داده شود با توجه به مدل صورت تان مدل مویی را استفاده کنید که رنگ موی شما را زیبا تر نشان دهد. به طور مثال می توانید از مدل موهایی استفاده کنید که در اطراف صورت تان لایه لایه شده و با این مدل مو هایلایت هایتان را بهتر نشان دهید و یا می توانید از مدل باب استفاده کنید که رنگ موی شما را تیره تر نشان دهد و یا اگر رنگ موی شما بدون هیچ هایلایتی است و رنگ روشنی دارد از مدل پیکسی استفاده کنید.
برقراری ارتباط صحیح
اگر با آرایشگر خود ارتباط موثری داشته باشید و او را متوجه منظور خود کنید، به رنگ موی دلخواه تان دست خواهید یافت. زیرا در بسیاری مواقع علت ناراضی بودن مشتریان این است که منظور و هدف خود از این رنگ مو را با آرایشگر خود در میان نمی گذارند. از طرفی در بسیاری از مواقع مشتری ها از اصطلاحاتی مانند عسلی، روشن و  طبیعیبه طور صحیح استفاده نمی کنند. زیرا حتی رنگ کردن موها به رنگ مشکی نیز از نظر هر فرد متفاوت است. پس برای جلوگیری از سو برداشت عکس رنگ مویی که می خواهید را همراه خود داشته باشید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 07 شهریور 1394 - 20:00:49
ممنون از مطالبه خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: