شنبه 11 مهر 1394 - 19:58:00

آموزش آرایش چشم متالیک

 



اگر از آن دسته خانم هایی هستید که به دنبال امتحان کردن آرایش های جدید بوده و همیشه از ریسک کردن روی آرایش های جدید استقبال می کنید، این مقاله مخصوص شماست. زیرا آرایش متالیک روی چهره هر فردی زیبا نبوده و از طرفی انجام آن نیز کمی دشوار است. به این دلیل که اولا ممکن است سایه آرایش متالیک خراب شود و ثانیا در زدن سایه زیاده روی شده و مقدار زیاد سایه آرایش را زشت نشان دهد. اما خوشبختانه در این مقاله به آموزش این آرایش پرداخته شده و نحوه صحیح انجام این آرایش آموزش داده می شود.
برای انجام این آرایش متالیک از مراحل زیر به دقت پیروی کنید.
قبل از شروع کار



دقت داشته باشید که قبل از شروع کار صورت را شسته و ابروها نیز مرتب باشند.
مرحله اول



آرایش متالیک ممکن است کمی شلخته و نامرتب به نظر برسد به همین دلیل بهتر است برای آرایش کردن همزمان از انگشت ها نیز کمک بگیرید.به خصوص می توانید از انگشت حلقه خود کمک گرفته و سایه را با آن پخش نکنید بلکه با ضربات آهسته آن را روی پوست بزنید. برای آرایش متالیک می توانید از هر رنگی که دوست داشته باشید استفاده کنید، در این جا از سایه چشم نقره ای استفاده شده است.
مرحله دوم



لبه های سایه چشمی که با انگشت زده بودید را در این مرحله با یک فرچه آرایشی تمیز با هم ترکیب کنید تا در کناره ها محو تر به نظر برسند. سعی کنید از یک فرچه آرایشی خیلی بزرگ استفاده نکنید تا سایه چشم شما همه جای صورت پخش نشود.
مرحله سوم



در آرایش متالیک باید روی چشم ها از خط چشم و یا مداد چشم استفاده کرد به همین دلیل روی خط مژه پایین و بالا را با یک مداد و  یا خط چشم مشکی مشکی کرده و به چشم ها با این کار حالت دهید. اگر نمی خواهید از مداد چشم مشکی استفاده کنید می توانید به جای آن از مداد قهوه ای و یا سرمه ای استفاده کنید. اگر آرایش متالیک شما به رنگ طلایی هست نیز می توانید از مداد برنزه تیره استفاده کنید.
مرحله چهارم



در این مرحله با استفاده از یک فرچه آرایشی  سر تخت که سر آن را داخل کمی آب فرو برده اید، سایه را در زیر پلک زده و آن را خوب ترکیب کنید. دقت داشته باید که در این مرحله نیازی به استفاده از مقدار زیادی سایه نیست و با کمی سایه به رنگ سایه ای که بر روی پلک استفاده کرده بودید نیز می توان به آرایش زیبایی دست یافت. در صورت نیاز و در صورتی که آرایش پخش شد هم می توانید با استفاده از یک تکه پنبه آرایشی و یا کانسیلر قسمت های خراب شده را ترمیم کنید.
مرحله پنجم



در مرحله آخر روی مژه های بالا و پایین ریمل زده و آرایش خود را تکمیل کنید. اگر سایه نیز پخش شده می توانید آن را با یک تکه پنبه پاک کرده و یا با استفاده از یک فرچه آرایشی بزرگ آن را محو کنید.

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 11 مهر 1394 - 21:25:57
ممنون از نکات خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: