یکشنبه 12 مهر 1394 - 18:33:06

طراحی ناخن اشکال هندسی

 



در این مدل طراحی ناخن به جای مانیکور و فرنچ ناخن ها که کمی خسته کننده شده است مدلی آموزش داده می شود که در آن با استفاده از تکنیک های فرنچ یک طراحی جدید به دست می آید. همان طور که می دانید در فرنچ کردن ناخن ها نوک ناخن ها رنگی است و سطح روی ناخن بی رنگ است ولی در این طراحی به جای استفاده از این تکنیک تنها از روش فرنچ ناخن ها ایده گرفته و با استفاده از آن طراحی اشکال هندسی را پیاده می شود. در انتخاب رنگ نیز می توان آزادانه عمل کرد ولی در این طراحی از رنگ مشکی و سفید استفاده شده است. زیرا این رنگ ها به هر رنگ دیگری می آیند و المان اصلی طراحی ناخن ها به صورت فرنچ نیز همین رنگ ها و به خصوص رنگ سفید است. دیگر مزیت این طراحی جدید و نوآوری موجود در آن به جای استفاده از رنگ ها و مدل تکراری فرنچ ناخن هاست.
آموزش مرحله به مرحله
1. ناخن ها را تمیز و مرتب کرده و آن ها را آماده زدن لاک بکنید.

 

 

2. روی همه ناخن ها بیس کت زده و آن ها را 30 ثانیه زیر نور LED قرار دهید تا خشک شوند.

 

 

3. با استفاده از یک فرچه کوچک و باریک روی ناخن ها طرح های هندسی با رنگ سفید بکشید. سپس اگر در نقطه ای خطایی رخ داده بود، با یک فرچه مربعی که داخل استون فرو برده اید اطراف آن را پاک کنید تا طرح روی ناخن به بهترین حالت ممکن قرار گیرد.

 

 

4.  بعد از آن که به طرح مورد نظر خود دست یافتید، دست ها را به مدت 15 ثانیه در زیر نور LED قرار دهید.

 

 

5. روی بقیه ناخن ها نیز با لاک سفید و فرچه طراحی طرح هایی به رنگ سفید بکشید. نقاطی از ناخن را نیز خالی بگذارید تا بتوان ادامه طراحی را روی آن انجام داد.

 

 

6. با استفاده از یک لاک ژله ای سیاه رنگ، طرح هایی به رنگ مشکی روی ناخن بکشید و وقتی که از مدل هایی که کشیده اید احساس رضایت کردید، ناخن ها را در زیر نور LED  قرار دهید.

 

 

7. روی یکی از ناخن ها نیز می توانید برای زیباتر شدن طراحی یک مربه یا مستطیل سفید دور تا دور ناخن بکشید و سپس ناخن ها را زیر اشعه قرار دهید. سپس روی همه ناخن ها تاپ کت بزنید تا ماندگاری آن ها بهتر شود.

 

 

8. در صورت تمایل می توانید روی ناخن ها از مات کننده استفاده کنید تا هم سطح همه ناخن ها یکسان شود و هم این که طراحی متفاوت تری داشته باشید.

 

 

9. در صورت تمایل می تونید روی ناخن ها نگین زده و به زیبایی بیشتر آن ها کمک کنید.

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش طراحی ناخن اینجا کلیک کنید.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 12 مهر 1394 - 22:31:44
خیلی قشنگه
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: