سه شنبه 14 مهر 1394 - 14:37:38

آموزش اصول کوتاهی مو

 



نکاتی که در مقاله زیر آورده شده است، شامل تکنیک هایی است که در آن اصول و مبانی کوتاهی مو آورده شده است. پس از یادگیری این اصول و اضافه کردن هنر کوتاهی خود به آن ها می توانید نتیجه ای به دست آورید که همگان را شگفت زده کند.
قبل از شروع کار

 

 

مرحله اول



در این مرحله ابتدا موها را با آب پاش کمی خیس کنید.
مرحله دوم

 


در وسط سر و به صورت عمودی از روی خط رویش مو در بالای پیشانی تا روی گردن فرق وسط گرفته و موهای این دو قسمت را توسط یک گیره از هم جدا کنید.
مرحله سوم



پس از گرفتن فرق وسط، موهای روی گردن را مطابق تصویر به صورت یک T برعکس جدا کرده و پایین آورید. حجم موهای این قسمت بسته به حجم موهای مشتری است.
مرحله چهارم



با استفاده از یک شانه و قیچی موها را به اندازه ای که می خواهید به صورت افقی کوتاه کنید. دقت داشته باشید که موها باید به پایین شانه شده و به جای توجه به حالت سر با زاویه 0 درجه کوتاه شوند.
مرحله پنجم



کوتاهی را به صورت افقی روی سر ادامه داده و هر بار فرق گرفتن را کمی مورب تر کنید. سعی کنید زاویه کوتاهی موها را روی 0 درجه نگه دارید.
مرحله ششم



وقتی که کوتاهی را به بالای تاج سر رساندید، به گوشه های سر رفته و کار را ادامه دهید. برای این کار، موها را به صورت مورب جدا کرده و با زاویه 0 درجه کوتاه کنید. فراموش نکنید که باید طوری این کار را انجام دهید که موهای کنار سر با موهای پشت هماهنگی داشته باشند. این هماهنگی را به گونه ای انجام دهد که موهای کنار سر با زاویه ای مشخص کمی از موهای پشت بلندتر باشند.
مرحله هفتم



برای هماهنگی بیشتر موهای کنار سر را به عقب آورده و به اندازه موهای پشت سر کوتاه کنید. دقت داشته باشید که زاویه موها باید کالا هماهنگ با هم بوده و خیلی موهای کنار سر بلندتر از موهای پشت سر نباشند. پس به گونه ای موها را کوتاه کنید که تنها آن ها را به هم وصل کنید.
مرحله هشتم



با استفاده از قیچی خود موها روی گوش را نیز صاف کرده و به گونه ای کوتاه کنید که اندازه موها با پشت سر هماهنگی داشته باشد.
مرحله نهم



برای دستیابی به موهایی هماهنگ موهای کنار سر را بار دیگر مانند مرحله هفتم به عقب آورده و هماهنگ با موهای پشت سر کوتاه کنید.
مرحله دهم



در مرحله پایانی کوتاهی موها را مرتب کرده و جزیئات آن را تکمیل کنید.
پس از پایان کار

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش کوتاهی مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 14 مهر 1394 - 22:07:11
عالیییییییی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: