چهارشنبه 01 بهمن 1393 - 00:50:58

چطور با کمترین هزینه ، موهایی نرم و براق داشته باشیم؟قسمت( 2)

برای مشاهده قسمت اول اینجا را کلیک کنید.

روش سوم: درمان عمیق با ماست

1.     از ماست به عنوان یک نرم کننده استفاده کنید. موهای خود را به خوبی برس بکشید. ماست ساده تهیه کنید. مطمئن شوید که ماست ، ساده می باشد، درغیر اینصورت، در پایان کار روی موهای خود رنگهای موادغذایی و قند خواهید داشت.

2.     ماست را کاملا روی تمام نقاط  موهای خود بمالید.   سپس با یک کش موی قدیمی ،موهای خود را به شکل دم اسبی یا گوجه ای ببندید. میتوانید روی آن را با یک کیسه بپوشانید یا اینکه به همین حالت(بدون پوشش) باقی بگذارید.

3.     به مدت 20تا 30 دقیقه یا تا هنگامی که ماست خشک شود، صبر کنید. سپس بهتر است دوش بگیرید و موها را با یک شامپو و نرم کنده ی خوب بشویید.

روش چهارم . درمان بسیار عالی با آلوئه ورا و عسل

1.     ژل آلوئه ورا و عسل را به نسبت مساوی با یکدیگر ترکیب نمایید. آلوئه ورا عامل مهمی بازسازی و نرم کنندگی مو بوده و عسل سبب درخشندگی مو می شود. افرادی که موی تیره دارند باید در مصرف عسل دقت نمایند، چرا که عسل موهای آنها را روشن تر می نماید. مطمئن شوید از آلوئه ورایی استفاده نمایید که حاوی مواد مضر مانند الکل نباشد. ترکیبی از روغن جوجوبا(بجای آلوئه ورا) نیز همراه با عسل ، نرم کننده ی خوبی به شمار می رود.

2.     کل موها را با این مخلوط ماساژ دهید. موها را  5 تا 10 دقیقه ر همین حالت نگه دارید.

3.     موها را با شامپو و نرم کننده بشویید.

روش پنجم: درمان بسیار عالی با سرکه

1.موهای خود را با شامپوی همیشگی تان شامپو کنید. با آب سرد به طور کامل آبکشی کنید تا هرگونه شامپو باقی مانده در موهای شما پاک شود.

2. دو فنجان سرکه سیب را با یک فنجان آب مخاوط نموده و موهای خود را با آن آبکشی نمایید. اجازه دهید تا مخلوط سرکه و آب به مدت 15 دقیقه روی موهایتان باقی بکاند.

3. سرکه را از روی موهایتان بشویید. موهایتان را با آب گرم آبکشی نمایید تا بوی سرکه کاملا از بین برود.

4.این روند را هر هفته تکرار نمایید. درجه ی اسیدی سرکه سیب بسیار نزدیک به درجه ی اسیدی موهای طبیعی می باشد، بنابراین عامل خوبی برای پاکسازی و نرم کردن مو به شمار رفته و میکروب ها را نیز به خوبی از بین می برد.

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: