شنبه 03 مرداد 1394 - 00:52:01

کراتین و لخت کننده مو

کراتین چیست؟
 
از نظر علمی کراتین یک پروتئین بسیار قوی است که بافت اصلی مو را تشکیل میدهد و در پوست، مو، ناخن و دندان وجود دارد، روزانه میلیونها سلول کراتین تحت فشارهای عصبی، روانی، محیطی و رژیم های لازم در بدن ما از بین میروند. کراتین در صنعت به صورت مایع درآمده و جایگزین کراتین طبیعی میشود که حالت ارتجاعی, استحکام و سلامت را به مو باز میگرداند. کراتین داخل مو بسته به شرایط جغرافیایی، رنگ مو و پوست دارد. کراتین یک نوع فیبر پروتئینی میباشد که با افزایش سن، انجام رنگ و مش مداوم از بین میرود.
 
 
عملکرد درمانی کراتین چیست؟
 
زمانی که موهای ما آسیب دیده، خشک و شکننده میشود، کراتین باعث محافظت لطافت بدنه مو میشود و یک لایه روی مولکول های مو میدهد و مایع کورتکس داخل مو بعد از عمل کراتین تغییر نکرده و ساختار مو را از داخل عوض میکند و بعد روی مولکولهای مو از بیرون قفل میشود.
 
 
کاربرد کراتین:
 
کراتین برای درمان مو، ضد وز و صافی کاربرد دارد. موهای ما در برابر عوامل مختلف آسیب دیده و بافت کراتین آن از بین میرود با این مواد این آسیب ها قابل جبران بوده و سلامت به موهای ما باز میگردد.
 
 
چه نوع کراتینی برای موها مناسب است؟
 
کراتینهایی که فاقد فرمالین میباشد یا حداکثر ماده فرمالین آن 2% باشد.
 
 
دوام کراتین:
 
دوام این کراتین 4 تا 6 ماه است و در این مدت از رنگ کردن، دکلره کردن و استخر رفتن خودداری شود. نکته: فقط رنگ ریشه با اکسیدان درصد پایین مجاز است.
 
 
 

برای مشاهده جدیدترین نمونه کارهای کراتین مو، رنگ مو و کار با مواد خانم بحری می توان اینجا را کلیک کنید.

 

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 20 مرداد 1394 - 11:19:21
نکته آخر
عالی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: