دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 11:30:58

تازه کردن لاک های خشک شده

 

استفاده از لاک خشک شده

 لاک

استفاده از لاک خشک شده

 

 

اگر لاکی دارید که خشک و یا سفت شده و می خواهید دوباره آن را رقیق و تازه کنید، ما به شما تکنیک هایی را یاد می دهیم تا بتوانید دوباره از لاک تان استفاده کنید.

 

            لاک تان را داخل آب داغ بگذارید. آب باید آنقدر داغ باشد که اگر دست تان را داخل آن فرو بردید، عکس العمل تان این باشد که فورا انگشت تان را از آب بیرون بیاورید. اما نباید آب جوش باشد. وقتی آب گرم یا کمی خنک تر شد می توانید لاک را از آب بیرون بیاورید.

 

 

  از محلول های رقیق کننده ی لاک مثل تینر  استفاده کنید. اگر می خواهید لاک مورد علاقه تان خراب نشود این کار را انجام دهید. فقط چند قطره از محلول را داخل شیشه ی لاک بریزید و کمی تکان دهید. اگر دیدید هنوز هم غلیظ و سفت است می توانید مراحل را دوباره انجام دهید.

 

 

 

    کمی لاک پاک کن به لاک تان بیفزایید. برای این کار باید واقعا محتاط باشید زیرا ممکن است لاک شما را خراب کرده و رنگ آن را کاملا تغییر دهد. بنا بر این فقط از 2-1 قطره ی آن استفاده کرده و سپس حدود 2 دقیقه مرتب آن را تکان دهید. اگر دیدید هنوز لاک تان سفت است چند قطره ی دیگر هم بریزید. اگر باز هم متوجه شدید که این روش مناسب نیست می توانید از یک روش دیگر استفاده کنید.

 

 

 

 

تازه کردن لاک

 

     اگر واقعا ناامید شده اید، مرحله ی 1 و 3 را با هم انجام دهید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سلام .اگه لاکمون ازون پوستیا باشه چی؟ خب استون خرابش نمیکنه ؟ من لاکهای معمولی رو توش استون میریختم.
میخوام یه راه ساده تر بهم بگید.ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: